søndag den 9. september 2007

Sikke en omgang!

Ja, hvor skal jeg starte??

I går var vi til fødselsdag hos Anne-Louise, og det var rigtig hyggeligt. fulde folk fra en ende af :D
Hun blev ellevildt glad for gaven, som var Nord & Syd bog 1, og jeg vågnede i formiddags til en sms med "Hvor kan jeg få bog 2?" :) Det var godt! Jeg går meget op i at give gode gaver, nemlig ;)

Efter en god nats søvn, stod vi op, og Thomas gik til købmanden efter morgenbrød. Men desværre kom han hjem med en trist nyhed... :( Bitten var væk. Bitten er min scooter, som jeg er meget glad for.
Han havde dog set at den stod ved en opgang 2 blokke herfra, så han gik over for at hente den.
Han kom så bare hjem med en endnu dårligere nyhed. Min scooter var smadret. Frontskjoldet er smadret, sidespejlet mangler, tændingslåsen og tankdækslet er blevet brækket op, og panelet er ved at falde fra hinanden.

Træls dag. Men det viste sig så at blive værre endnu. Nogen har også pillet ved min brors bil i nat. Hjulkapslerne var pillet af og lå på kølerhjelmen, og vinduesviskerne var pillet af og blevet smidt ind af hans brevsprække. Øv!

Og tænk engang... klokken er kun 15.22. Hvad mon resten af dagen kan byde på?

:(


Anne.

1 kommentar:

Britta sagde ...

Øv Øv, hvor er det altså træls. Jeg håber ikke at det bli'r værre idag, hvor det jo er mandag...

Knus...