fredag den 7. september 2007

Fredag - endelig snart weekend.

Jeg har nu Salg & Service og sidder og keder mig. Vi er blevet sat til at lave den case-opgave vi fik for for flere dage siden, - og som jeg allerede har lavet. Jeg kunne lave lidt Erhvervsøkonomi, men har ikke bøgerne med. Så nu sidder jeg og skriver mit første indlæg i min blog, som min kære mor (http://www.blaeksprut.blogspot.com/), har opfordret mig til.


Jeg har fri kl. 13.20, og jeg synes der er forfærdeligt længe til. Bagefter kører jeg en tur ud i A-Z efter et par kondisko, så jeg kan klare mig i aften, når jeg begynder til badminton sammen med Mor, Far, Thomas og Michael, og - jubiii - Kamilla og Rune kommer osse :)


Malene spurgte i går om jeg kom til fest hos Brow i aften, men Brow vidste ikke at han skulle holde fest... hehe! Så, det gør jeg nok ikke. Det bliver nok afslapning til i morgen aften, hvor Thomas og jeg skal til fødselsdag hos Anne Louise :) Det bliver hyggeligt!

Nu må jeg vist hellere slutte af for i dag.

Anne.



- Det var da vist en god idé hende Mor fik :-)

Ingen kommentarer: