torsdag den 13. september 2007

hmm... ja...

Jeg kom sørme i skole til den rigtige tid i dag :)

Det var meningen jeg skulle lege med Kamilla i dag, men hun er ikke i skole, så nu må vi se, hvad det bliver til :)

Jeg har fået Salg & Service case tilbage i dag. Fik 7 - det er okay! Bedre næste gang....

I onsdags tog Thomas fri fra arbejde, fordi vi skulle til Vrå og se tre lejligheder, når jeg fik fri fra skole. Så da jeg havde fri tog vi til Vrå. Men sikke da noget gammelt bras, de to af lejlighederne var....! Men den tredje, som er en 3-værelses i stueetagen, så rimelig ud, og kunne være noget for os :) Nu venter vi blot på at høre fra den anden udlejer, som havde et lille hus til leje. Så må vi se hvad vi vælger :)

I går var jeg på arbejde efter skole. Jeg var rigtig flittig, må man sige. Fik tømt to borde, hjulpet en helt umulig kunde, tømt skraldespande osv.. Så var godt træt da jeg kom hjem, - og så var det lektietid. der skulle læses 2 sider og skrives 1,5 side i tysk, og så skulle der læses 14 sider og skriver 1 side i salg & service. Og så var det bare godnat!

Ja, det er hårdt at være ung nu om dage! ;)

Jeg vil prøve at følge med i timen nu :) hej hej.

Anne.

Ingen kommentarer: